Męska niemoc

Lut 26, 2015 |

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Odnotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz uczynić?

Przełam uprzedzenia i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje fazę choroby oraz skieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zapytać również dietetyka o stosowną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Unikaj jednakże mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, też w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma teraz problemy (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania viagra

Posted in: problemy z potencją | Tags: , , , , , ,

Comments are closed.